poniedziałek, 13 maja 2013

Tydzień #8

Wychodzi na to, że teraz moja kolej zadania tematu. Chociaż nie jestem pewna czy sama dam radę coś narysować w najbliższym czasie, ze względu na to, że ktoś z rodziny ciężko zapadł na zdrowiu.


Proponuję w takim razie mechanizmy w stylu steampunk.
Do wyboru jeden rysunek dopracowany w detalach, lub 3 bardziej szkicowe (mogą być nawet rysowane "plamami" ale z uwzględnieniem studium jakiegoś fragmentu mechanizmu). Ważne, żeby skupić się na proporcjach, i nie zgubić pod kółkami zębatymi bryły i funkcji.
Rysunki najlepiej w kolorze i klimacie steampunka (obłoki pary, etc.). Stopień trudności mechanizmów wybierzcie taki, jak Wam pasuje.

A tutaj parę inspiracji:




Deadline jak zwykle w sobotę.

6 komentarzy:

  1. Temat bardzo ciekawy i trudny zarazem, przynajmniej dla mnie. Mam wrażenie, że te nasze prace powinny być raczej takie misterne i szczegółowe, bo luźne szkice, chyba nie oddadzą porządnie tego wspaniałego klimatu :) Także ja postaram się trochę podłubać. Mam nadzieję, że coś sensownego z tego wyjdzie. No i powodzenia wszystkim :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. https://dl.dropboxusercontent.com/u/27789581/fortepian.jpg
    Niestety bardzo na szybko i się nie wyrobiłam... Nie jestem zadowolona z tej pracy, jest mocno niedopracowana :P
    Jeśli mi się uda, to wrzucę poprawioną wersję w niedzielę. Nie ma mnie w weekend, więc wygląda to jak wygląda, trudno.




    PS Widzę nowy dizajn bloga, nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że nie do końca o to chodziło, ale sprawiło mi nieco przyjemności projektowanie tych stworzonek.

    http://s1.pokazywarka.pl/i/2012240/232152/steam0001.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie wiem. czy sie wyrobie, mam szybki szkic, ale wyladowalam na konferencji w gdańsku i ciezko ze skonczeniem i wrzuceniem tego tutaj :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od środy rysuję steampunkową broń. Na pewno ją wykończę, ale bardzo potrzebuję poćwiczyć detal, więc najwyżej znowu pokażę trochę po deadlinie. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chciałam sobie zrobić dokladne studium broni i skończyło się na tym, że się nie wyrobiłam. Wrzucam co mam: http://s1.pokazywarka.pl/bigImages/2007430/7266095.jpg i najwyżej podmienimy jak skończę.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.