niedziela, 2 lutego 2014

Temat #32 - podsumowanie

Frekwencja dopisała aż miło. Dobrze wiedzieć, że jednak coś tam rysujemy :) Może w przyszłym tygodniu będzie jeszcze tłoczniej?

Rysia
hahahah :D dobra opcja, ja się piszę. na razie wrzucam coś co ostatnio wypłodziłam



Michał Kulasek
Cześć Jestem nowy :) Kisiel to fajna sprawa. Żałuję że nie zebrałem się do pracy nad poprzednim tematem. 
Mam tu małe ćwiczonko 'sierści'



ReaperLady
Ja dzisiaj nietypowo jak na kiśla, bo bazgrałam model 3D w Sculptrisie. Żałuję, że mój komputer nie uciągnął więcej detali :/



Lars
To ja też swoje dorzucę. To jest żubr. Potrzebowałam coś narysować po kilkudniowej przerwie. No i tak powstał żubr.



Fenwyn
Wrzucam o takiego smutnego lisa. Tylne łapy są do poprawy, kolorowanie w toku.



Inka Florek
Naprawdę szybkie szkice i bazgroły. Zgubiłam gdzieś część rysunków, więc dorzucam ten różowy sprzed tygodnia czy dwóch. Kolorowe laski kredkami świecowymi, trudno trafić w punkt :)




Blanka
Moje. Ramię panienki jest do poprawy.



1 komentarz:

  1. Myślałam, że będą jakieś doodlesy i gryzmolesy, a tu same pięknisie. Wyglądam z moimi jak Czesław Kiełbasa na rozdaniu Oscarów :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.