niedziela, 9 lutego 2014

Temat #33 - podsumowanie

W tym tygodniu mniejsza frekwencja, ale i tak nieźle. Gratulacje dla tych, którzy coś spłodzili.

Indrani
Eksperymenty, ćwiczenia i pomysły. Mało malarsko :(







AnnieQ
U mnie w tym tygodniu ćwiczenie waloru.



Eden


Fenwyn
Pierwsze to szkic do jednego z rysunków z tego tygodnia. Drugie zaczęte dzisiaj, planuję zilustrować pewną postać. Tutaj tylko część warstw (siedzisko z czardrzewa :>), bo reszta to jeden wielki bajzel, wstyd pokazywać ;)



Irena Mazur
Wiem, że skan jest bardzo jasny ;/



Tym sposobem połowa miesiąca swobodnego bazgrolenia za nami.


3 komentarze:

  1. Indrani - Twoje bazgroły są jak wiele moich skończonych prac :) Świetne, masz już taką fajną, swobodną kreskę. W pierwszym obrazku bardzo mi się podoba oświetlenie scenerii. Zazdroszczę!
    Fenwyn - pozytywnie zaskoczył mnie szkic tej babeczki. Jakoś przywykłam, ze robisz wypieszczone (i wysiedziane) prace, a tu widać, że swobodne kreślenie też Ci nieźle wychodzi. I to chyba pierwsza analogowa praca, jaką u Ciebie widziałam (no chyba, że dałam się nabrać na znakomity brush w stylu charcoal :D ).
    AnnieQ - strasznie fajna ta żabka. Myślę też, że ćwiczenie waloru udane. Nue wiem, czy to celowe, ale nieźle wyszła transparentność żabich paluszków.
    Eden - robisz ładny lineart.
    Irena Mazur - ciekawy pomysł. Wyobrażam sobie, że diaboł zadziera jej spódnicę/bluzkę (nie wiem, czy o to chodziło), co daje fajnej pikanterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to jest taki pędzel, ale dziś siadam do ołówków :D

      Usuń
    2. No to świetny, pozycz! :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.