niedziela, 23 lutego 2014

Temat #35 - podsumowanie

No i koniec rysunkowego karnawału.
Minął czwarty tydzień luźnych szkiców i bazgrołów - wracamy do mozolnego szlifowania skilla. Mam nadzieję, że te 4 tygodnie pozwoliły nam odsapnąć i nabrać sił przed prawdziwymi wyzwaniami Kisielu (Kisiela? Kiśla?) :)

Tymczasem w czwartym tygodniu powstawały takie rysuneczki:

AnnieQ
WIP



Indrani
Wielki powrót do ołówka i nadrabianie braków. Gorąco polecam szkicownik z pożółkłym papierem, na którym można popracować też bielą <3




Inka Florek
Skaner zżera mi kolory, więc wrzucam fotki - mniej więcej oddają kolor.





Lars
Ostatnio ma fazę na konie.



Rynn
pierdy z pracy i jakieś odrzucone concepty które sobie dokończyłam bo miałam ochotę.




6 komentarzy:

  1. Fajnie, że takie różnorodne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ana namalowała Anę? :D Póki co wszystko wygląda ok, ale zastanowiłabym się nad umiejscowieniem jej prawego oka, tego głębiej w perspektywie. Coś tam chyba nie bangla

    Inka... KOTY. Są cudowne xD Mój ulubiony jest fioletowy. Khal bardzo fajnie, od razu widać kto. Zastanawiam się czy nie wyglądałby nieco lepiej bez linii, które tak mocno się przecinają, jak na szyi na przykład. Dziewusia ma bardzo fajne plecy i ręce, podoba mi się ten poziom "niewykończenia", ale jest chyba nieco za szeroka. Z pewnością w granicy pośladków :P

    Lars, koń po lewej ma dziurki od nosa odwrotnej wielkości, ta bliżej nas powinna być chyba większa. Ale poza tym, bardzo spoko. Zastanowiłbym się bardziej nad tym ujęciem z profilu, ma strasznie prostokątny pysk. Mam wrażenie, że ta długa część pyska powinna jednak zwężać się w stronę nosa.

    Rynn, pokemon miszcz :D Ciekawa jestem jak by wyglądał, gdybyś trochę zróżnicowała linię lineartu. I zazdroszczę samokontroli do dodana tylko kilku cieni, mnie zawsze poniesie gdzieś w kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest, Anna skradła moje serce :D
    Indrani - podziwiam za ilość tych doodli, które wrzucasz. Ja się nie umiem zmotywować do tylu ćwiczeń... albo dłubię przez tydzień przy jednym obrazku :P
    Inka, strasznie mi się podobają te prace kredkami :) Ciekawie łączysz kolory.
    Lars, bardzo fajne koniki :) W lewym coś mi tam nie pasuje - nie wiem, czy za wąski pysk, czy za szeroka reszta :P Ten "policzek" chyba jest trochę za gruby.
    Rynn - na pokemonach się nie znam :D, ale ostatnia graficzka bardzo fajna, widziałabym to w jakiejś grze ;) (z Mario mi się kojarzy :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to są długopisy żelowe, nie kredki :D

      Usuń
    2. Shame on me, byłam przekonana, że kredki świecowe :P

      Usuń
  4. AnnieQ - bardzo fajnie zapowiada się ten WIP-ek. Jestem naprawdę ciekawa efektu końcowego.
    Indrani - ta druga praca cudna. Podbielanie na żółtym papierze faktycznie daje ciekawy efekt. Muszę sobie poszukać takiego szkicownika. U Ciebie to nawet szkice mają klasę :).
    Lars - Wiem, że to szkice, ale koń profilowy ma trochę skiepszczone proporcje, a półprofilowy perspektywę końcówki pyska (widać po chrapkach). Natomiast oko super.
    Rynn - Pyszne te stworki. Do smaku najbardziej przypadł mi delfin :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.