poniedziałek, 3 marca 2014

Temat #36 - podsumowanie

 Główki:

AnnieQ
Nie miałam za dużo czasu, więc skończyło się tylko na prostych ćwiczeniach...

Irena Mazur
Jeszcze będę poprawiać niektóre rzeczy



Fenwyn
Rozumienie głowy postanowiłam zacząć od czaszki, ale poza tą jedną nie udało mi się nic więcej narysować stricte na kisiel. Dałam jej do towarzystwa trochę mordek, które ostatnio ćwiczę i to tradycyjnie. Prawie same baby, ale nad tym też pracuję. 


Inka Florek
U mnie ćwiczenie głównie półprofilów i trochę mimiki, bo nie czuję się w tych tematach pewnie.






3 komentarze:

  1. AnnieQ - oczy jak najbardziej w porządku, przy buźkach nieco gorzej - trzeba je jeszcze trochę poćwiczyć :) polecam książkę Hamptona o anatomii, mi OGROMNIE pomógł.
    Irena - odważny krok, ja jeszcze nie dorosłam do farb :D oczy trochę odstają od twarzy i jej kolor nie do końca zgrywa się z kolorem szyi i reszty ciała, ale całość pracy ogólnie mi się podoba :)
    Fenwyn - najbardziej podoba mi się czacha :D ta bardzo poważna pani (przedostatnia w pierwszym rzędzie) też jest ciekawa :) przy niektórych odrobinę sypią się proporcje, ale ogólnie jest w porządku.
    Inka - chyba najbardziej spośród dziewczyn przyłożyłaś się do tego ćwiczenia, pierwsza praca jest chyba najlepsza ze wszystkich w tym temacie. Półprofile też nie najgorsze, jedynie te dwa po prawej jakoś tak jakby na kolanku robione :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Hamptona, pomaga :D ale jeszcze sporo pracy z buźkami przede mną. Dzięki :)

      Usuń
  2. Irenka - nie wiem co powiedzieć, nie znam się na sztuce :D Jedyne co mi trochę przeszkadza, to że kolor włosów zlewa się z kolorem skóry.
    Fenwyn - fajne mordki, najbardziej mi się podobają buziaczki po prawej :) U drugiej pani od lewej trochę uciekają proporcje, jej prawe oko jest chyba trochę zbyt od frontu narysowane. U pana też coś z tym okiem jest nie tak.
    Inka - zgadzam się z Indah, pierwsze miejsce w tegotygodniowym Kiślu ;) Pierwsza praca bardzo fajna, wydaje mi się tylko, że dziurki z nosa są narysowane zbyt "od dołu" w stosunku do reszty twarzy. Na drugiej - u pierwszej pani nie podoba mi się prawe oko, jakieś takie... za małe? Nie wiem :P Moja ulubiona to ta buzia z jednym okiem, taki schludny ten rysuneczek :)

    Ogólnie mam wrażenie, że dla każdego największą rzeźnią są półprofile... :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.