poniedziałek, 7 lipca 2014

Temat #45 - podsumowanie

Ok, czas zobaczyć co mamy.

Rysia
No to zarzucam swoim :D


Lorendil
Na koniec miałam wrażenie, że oblałam jakiś test psychologiczny...


CzarnyMotyl
Hej, niedawno dołączyłam, bardzo mi miło :) Pierwszy raz bawiłam się poważniej tabletem, ale chyba nie poszło źle. Jednak do tej pory skupiałam się bardziej na technikach tradycyjnych. Najbardziej mnie urzekł mały pastafarianin :)


Fenwyn
Moim osobistym faworytem jest maślak.



Witam przy okazji nowe uczestniczki :)

1 komentarz:

  1. Rysia, podoba mi się Twój styl, taki bardzo gładki i trójwymiarowy.
    Lorendil, myślę, ze przy takim zadaniu każdy może oblać testy psychologiczne. Świetna ryba (czy coś innego?).
    A Fenwyn, maślak naprawdę nieziemski i trochę przerażający :)
    Poprawki wprowadziłabym chyba tylko u siebie, coś za ciemne wyszło, może ekran mam za jasny na komputerze, na którym pracuję.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.