niedziela, 9 czerwca 2013

Tydzień #10 - podsumowanie

Za zgodą Sarayela biorę na siebie podsumowanie. : )

Alex
Na hasło 'Mniszka-Skrytobójca' w mojej głowie włączył się taki świecący neon 'assassin's creed' :D nie wiem czemu takie skojarzenie, bo na tą grę miałam okazję POPATRZEĆ kiedy grał w nią mój szwagier.. a było to ho, ho.. ze 3 lata temu jak nie lepiej.. Tak więc moja 'Mniszka' chcąc nie chcąc została wciągnięta w gmatwaninę moich dawnych wspomnień, skutkiem czego jest jej postać 'a la Assassin'. Miałam poprzestać na samych konceptach jak było w temacie, jednak poniosło mnie, bo bardzo lubię tworzyć takie historie i wyszła z tego już całość..

 

AnnieQ
U mnie też pierwsze skojarzenie to "Assasin's Creed" ;) Moja mniszka wyszła niezbyt mniszkowo, w niektórych wersjach bardziej przypomina bojówkę Al-Kaidy, ale jakoś nie umiałam połączyć mniszki z islamem i zabijaniem :D Koncept z paletą kolorów:

 

Pokolorowana jedna wersja + kilka refek broni:

 

Rysia
Wiadomo, że większości będzie się to kojarzyło z Assasinem ;) Dlatego próbowałam się od tego odciąć, bo to miał być koncept, a tu trzeba być kreatywnym :P W sumie najwięcej zrobiłam w zeszłym tyg, w tym tylko na szybko pokolorowałam wybraną postać, bo mnie egzaminy gonią. Najciężej mi było wybrać odpowiednie motywy z islamskiej i arabskiej kultury, to nie było dla mnie takie oczywiste, ale coś tam pokombinowałam.

 

Revv
U mnie dość zwiewnie i tajemniczo. ; ) Wyobraźnia leciała mi w kierunku ninja-mnicha.

 

Rynn
Na tyle miałam czas.

 


EDIT: Dodaję spóźnialską ReaperLady ; )


8 komentarzy:

  1. Ach, wrzuciłam starą wersję szkicu, bez palety :P Mogłabyś podmienić? :D https://dl.dropboxusercontent.com/u/27789581/skrt.png

    OdpowiedzUsuń
  2. o i jest podsumowanie :) Może zacznę od tego, że temat sam w sobie rozbudził we mnie wielką chęć tworzenia kolejnych konceptów postaci :) Ćwiczę aktualnie bardziej złożoną postać, skupiam się teraz max na szczegółach i ćwiczę przy okazji anatomię (bo zamierzam zrobić tą postać w kilku pozach oraz cieniowanie, smużenie, blurowanie.. itp.) :)

    Jako, że zadanie miało polegać na skupieniu się na swojej wyobraźni co do postaci Mniszki-Skrytobójcy (btw. gratki dla Sarayela za pomysł) to najbardziej moją uwagę przykuła postać Rysi, ponieważ przypomina mi ona postać z konceptów do gier, oraz pomysł jej ubioru, gdzie praktycznie każdy jest inny.. tym bardziej, że bazowała ona na jakiś starożytnych faktach.
    postacie AnnieQ i Revv są trochę do siebie podobne ale jako koncepty całkiem ok :)
    Rynn lubię Twoje postacie, przyjemnie mi się na nie patrzy, bo kojarzą mi się one z jakąś japońską bajką. Aż ciekawi mnie jaka historia kryje się za nimi kryje ;)
    Ja jak już wcześnie pisałam inaczej podeszłam do tematu, bo bardzo wciągnął mnie sam pomysł i pomyślałam, że zrobię coś jak gotowy koncept wraz z miniaturkami miejsc przebywania w danym stroju oraz akcesoriami.. wciągając tym samym 'widza' w historię samej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim: gratulacje, 6 osobom udało się fajnie wykonać zadanie. Jest co oglądać. No i kopnijcie Olgę Pych. ; )

    Co do mojego spojrzenia na temat: cycki w przypadku islamskiej mniszki są niedopuszczalne. Domieszka innych kultur oczywiście była możliwa, ale uznałam, że mamy wyraźną podstawę, której powinnyśmy się trzymać: stąd prace ReaperLady i Rysi nie przypadły mi do gustu mimo fajnego wykonania. Murzynka u Reaper chyba nie ma bielizny, prawda? : D
    Prace AnnieQ są mało różnorodne i tutaj zgadzam się z Alex.
    No właśnie, Alex - prace są bardzo fajne i totalnie widać, że kręci Cię temat. ; ) Concepty Rynn też mają moją okejkę, no może poza ostatnią panną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna nie ma bielizny... w końcu przy zabijaniu potrzebna jest swoboda ruchów, poza tym dla przeciwnika gołe cycki to dodatkowy rozpraszacz :D

      Usuń
  4. Alex- bardzo mi się podobają Twoje koncepty, szczególnie pierwszy, który wg mnie najbardziej odpowiada tematowi. Dopracowane szczegóły i otoczka, którą im stworzyłaś uwiarygodniają je ;)

    AnnieQ- mój mężczyzna stwierdził, że Twój pierwszy koncept wygląda jak pszczelarz, który zbiera miód zmutowanych pszczół, dlatego ma miecz, ale on się tam nie zna, więc go nie słuchaj :D Jak dla mnie trochę zbyt monotonnie.

    Rysia- mnie cycki jak najbardziej przekonują, szczególnie, że islam, wbrew panującej obecnie internetowej opinii nie zawsze zasłaniał kobiece krągłości :P widać, że pierwszy koncept jest jeszcze inspirowany Assasinem, ale drugi już jest od początku do końca wyłącznie Twój. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek widziała coś chociaż zbliżonego i to mnie przekonuje :D

    Revv- dwa pierwsze koncepty nasuwają mi na myśl Jezusa z Nazaretu. Serio, serio :D Trzeci jest fajny, szkoda tylko, że nie narysowałaś, gdzie trzyma te bronie z refek, bo taki "suchy" ciuch na koncepcie sporo traci imho.

    Rynn- pierwsza jest najbardziej mniszkowata, ale ostatnia ma najfajniejsze rogale na głowie :D

    Reaper- CYCKI! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alex- Bardzo fajne. Kaptur na każdym jest troche zbyt baloniasty i może grafikowi to źle zasugerować. Poza tym może nie sprecyzowałem dokładnie. 3 Rodzaje tego samego projektu, by móc wybrać najlepszą opcje z Twoich projektów. Zacytuje Feng Zhu "klient nie wie czego chce, ale jest pewien jak jasna cholera czego nie chce" ;) Tu u Ciebie nie moge wymieszać bo każdy jest mocno pod setting. tak wiec nie mogę wybrać najlepszych elementów i przejść do drugiej iteracji z tym "czego chce" czyli wykończonego konceptu. Dlatego miały być szybkie szkice. Co natomiast mi sie bardzo podoba to ostrożnie przysłaniałaś twarz. W odróżnieniu do innych tu przedstawionych konceptów to świeże podejście.

    AnnieQ- widać że nie miałaś pomysłu. W takiej sytuacji polecam właśnie zbieranie referencji i wybadanie tematu. Np. assasins creed, Mnich z diablo 3, randomowe koncepty z cghub.com. Ogólnie podeszłaś klasycznie i nie bardzo się różnią koncepty. Przydałaby się większa różnorodność.[ale to wszystko to raczej wiesz ;)]

    Rysia- Widać że rysując 3 szkic już dawno wybrałaś 2 do wykończenia ; Maska jest... oryginalna ;) Trochę mi sie z konceptami do Prince of persia two thrones kojarzy. Design postaci masz dość ostry a maska jest bardziej obła. To tworzy dysonans. Zrobiłbym ją na planie trójkąta, zaostrzył. Dodał dynamizmu, Wtedy myślę byłoby git. Z oryginalnością mocno poleciałaś przez to design może sie nie podobać i jest ryzykowny. Najlepszym sposobem jest zrobienie czegoś doskonale znanego w powiedzmy 70-80% z lekkim twistem w pozostałej części. Wymieszać 2 kultury i dodać jedną dziwną rzecz. W zasadzie byłoby spoko jakby popracować nad maską żeby bardziej przypominała to co z filmów/gier/whateva przypominała i nie wydawała sie tak obca.

    Revv- dokładnie wykonane ćwiczenie. Coprawda mi osobiście się 2 szkic bardziej podoba ale wszystko jest tu ok. tak jak ReaperLady zauważyła, nie bardzo jest jak powiesić na stroju stuff z refek.

    Rynn- 3 nijak nie jest mniszką ale jest tak fajny koncept że by się go w innym miejscu wykorzystało. Napewno rogale ;) Pewnie by się tu skończyło na ciele i z pojedynczym rogalem na środku do tyłu jakbym miał zatwierdzać. Bardzo mi się podoba ten pomysł.

    Reaper- Mniszka w temacie. Pierwsze bardziej na pasterza. Druga to kurtyzana[ale cyckami łatwo mnie przekonać na plus ;) ] a trzecie Niewolnica. Nie ma czytelności w temacie. Po Pierwszym spojrzeniu powinienem wiedzieć co przedstawiasz. Tu mocno mnie zmyliłaś ;) Mniszka czyli prosty strój. i Ta uwaga dotyczy w sumie wszystkich osób.

    Osobiście bym zrobił łysą z niesymetrycznym Tatuażem ta twarzy. strój pomiędzy 2 Revv a 2 Rynn.

    acha. Dzięki Reaper za 2 koncept. Odprężający ;)



    OdpowiedzUsuń
  6. I sorki za opóźnienie. Patrząc na godzine postu możecie podejrzewać że troche mło czasu mam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, patrząc na to, że nikt jeszcze nie wrzucił stóp to chyba nie tylko Ty. ; )

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.