niedziela, 28 lipca 2013

Tydzień #15 - podsumowanie - KRAJOBRAZ wiejski


OK, zatem podsumowanie ostatniego wyzwania.
No nie popisałyśmy się, trzeba to sobie uczciwie powiedzieć. Hańba nam! - jakby rzekł Król Julian :) Dwa tygodnie i tylko 3 prace, w tym jedynie Fenwyn ogarnęła temat w pierwszym terminie.
Sezon ogórkowy trwa, więc w najbliższych tygodniach zapewne będą jeszcze absencje, ale mam nadzieję, że po wakacjach wszystko wróci do normy.

Fenwyn
Mimo najszczerszych chęci nie mam już czasu na więcej :<




AnnieQ
Chyba za mocno skupiłam się na architekturze, a za mało na pejzażu.



Inka Florek
Musi wystarczyć tyle... Tablet robi sobie jakieś jaja - rysuje mi randomowe linie i plamy, gubi nacisk, a rano na nic nie reagował. Namordowałam się jak chłop na wykopkach, ale jest krajobrazik. Wiem, że za mało tekstury na górach, woda i łączka też do dopicowania. Spieszyłam się bardzo i wrzucam, póki nie ma podsumowania.




Przypominam pracusiom i wczasowiczom, że mamy na fejsie grupę, gdzie jakby co można zgłaszać nieobecności i inne sprawy :)
https://www.facebook.com/groups/151452981717112/

Następne zadanie, według listy, przygotowuje zdaje się AnnieQ :)

5 komentarzy:

  1. No to zaczynam.

    Fenwyn - jest klimacik ;) ale w całej pracy krawędzie są bardzo ostre, co sprawia, że wygląda sztucznie. Szczególnie klif na drugim planie, wygląda jakby był z papieru.

    Inka Florek - bardzo fajna praca :) Jedyne, do czego bym się doczepiła, to woda - linia idzie łukiem, nie wiem czy to zamierzone, ale trochę wygląda, jakby woda była wybrzuszona. Poza tym miodzio, fajnie ujęłaś światło, a domek jest zacny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenwyn - podoba mi się czytelność, taka schludność tej pracy. Plany wyraźnie podzielone, woda jest, domek o trochę bardziej skomplikowanej bryle jest, trochę tekstury jest, czyli to co miało być - jest i gra (umowność plam też mi gra) :) Nie grają mi odrobinę chmury i jeśli ten fałd na wodzie to fala, to chyba kierunek z jakim leci nie zgadza się z kierunkiem wiatru, jaki pokazuje ułożenie drzewa. Chyba, że to łacha piachu :)

    AnnieQ - podoba mi się jak światło podkreśla korpus latarni (nie wiem tylko, czy nie brakuje go na platformie u góry) i w ogóle świetlistość sceny, porządny kawał nieba i woda też wyszła - wiadomo, że to woda, a nie jakieś połacie śniegu, czy innego zboża jak u mnie :). Mam jednak wrażenie, że perspektywa (domek w odniesieniu do płotku, czy jak go zwać) odrobinę się chwieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. rany, Wasze prace mnie powalają, ja chyba nawet gdybym miała miesiąc nie zrobiłabym czegoś takiego :P //u mnie znowu, kolejne lato/wakacje wiąże się z masą pracy.. nie wiem czemu zawsze najwięcej zleceń mam własnie w tym okresie.. xD także nie wiem jak u mnie będzie z tym kolejnym wyzwaniem, bo po prostu się nie wyrabiam z niczym od 2 tygodni.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wasze prace świetliste w porównaniu z moją :)
    AnnieQ - podoba mi się wybór tematu, czyli latarnia, ale trochę asymetrii tam się wkradło, co mi osobiście przeszkadza w odbiorze. Do tego latarnia jakby się odcina od reszty obrazu, zwłaszcza u podstawy te linie są ostrzejsze niż w innych miejscach. Chmury fajnie prowadzą wzrok do centrum obrazu.
    Inka Florek - tu też przyjemne, popołudniowe światło :) Wszystko mi tu gra poza kompozycją (domek totalnie na skraju) ale to w sumie nie ma większego znaczenia przy tym ćwiczeniu. I ciężko mi zidentyfikować co jest na pierwszym planie, to jasno-ciemne - kwiaty czy bardziej krzaki?

    A to u mnie to nie fala tylko piach (czy raczej żwir ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że obrazem Fenwyn jest najmniej szczegółowy, to najbardziej przyciąga moje oczy - jest zróżnicowany walorowo, posiada jakąś atmosferę i czuć tą przestrzeń.

    Inka przedstawiła za to sielski widoczek, o zupełnie innym klimacie :) Walor jest inny, ale podoba mi się, nadal czuć tą przestrzeń, w dodatku postarałaś się o szczegóły :)

    Annie, ty jak sama zauważyłaś skupiłaś się bardziej na architekturze, niż krajobrazie, ale całkiem dobrze to wygląda, choć perspektywa latarni leci na łeb na szyję :D Tak to jest, jak się przedstawia architekturę na pierwszym planie, widać wszystkie niedociągnięcia ;) Po za tym popracowałabym bardziej nad urozmaiceniem waloru i dopracowaniem konkretnych obiektów, żeby nie wyglądało to jak przypadkowe mazy.

    No ja na razie nie mam jak wrócić na pełen tor kiślowania, ale chociaż skomentuję prace innych :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.