niedziela, 4 sierpnia 2013

Tydzień #16 - podsumowanie

W zasadzie nie ma czego podsumowywać, bo challenge okazał się totalną klapą, ale wrzucam dla formalności.

AnnieQ
Kurka, też mi się to wydawało łatwiejsze, a tu taki kosmos :P
Przy drugim oknie już mi się nie chciało, co chyba niestety widać.



To drugie miało być trochę w perspektywie, ale też zmaściłam :P
Ponieważ chyba wszyscy mamy problem z perspektywą, doszłyśmy do wniosku, że nie zaszkodzi jeszcze jeden tydzień z architekturą. ReaperLady? ;)

3 komentarze:

  1. Ale to pierwsze okno jest całkiem fajne, przeszkadza mi tylko asymetria zewnętrznego łuku.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chcę pochwalić AnnieQ za wyraźne wysiłki w utrzymaniu czystej linii. Pamiętam jej poprzednie prace i cieszę się, że wyciąga wnioski z komentarzy i się poprawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie takie dwa okna próbowałam rysować :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.